המאמר "מה חושבים מדריכי החינוך הבלתי פורמלי על המסגרת הפורמלית בחינוך", שנכתב על ידי שרה זמיר ויסמין לסרי-לוש, ופורסם בכתב העת "שנתון שאנן", בוחן את תחושותיהם של מדריכים בחינוך הבלתי פורמלי כלפי החינוך הפורמלי. המחקר המרתק שלהן מראה בבירור תחושה של מדריכי החינוך הבלתי-פורמלי כי החינוך הפורמלי מתקשר לקור, לנוקשות, לעצב, לדלות ולשעמום.

המתודולוגיה המחקרית הינה איכותנית: ראיון מובנה, הכולל שימוש בניתוח סמיולוגי של תמונות, אותן בחרו המדריכים המשתתפים על מנת לייצג את תחושותיהם.

לקריאה, לחצו כאן: מה חושבים מדריכי החינוך הבלתי פורמלי על המסגרת הפורמלית בחינוך/שרה זמיר, יסמין לסרי-לוש

תגיות:

מאמרים בנושא: