המדריך לאיסוף מידע בחינוך הבלתי פורמלי, נכתב על ידי המחלקה לחינוך בלתי-פורמלי באונסק”ו, והוא עוסק ומציע דרכים ליצירה, להקמה, לניהול, ולהעצמת ארגוני חינוך בלתי-פורמלי. המסמך נותן הגדרות וקווי מתאר בסיסיים בהם ניתן להשתמש על מנת ללמוד כיצד להקים ולנהל ארגוני חינוך בלתי פורמליים. ייחודו של המחקר בכך שהוא עוסק רבות באיסוף ידע על הספרה החינוכית הבלתי-פורמלית בכלל, ועל הידע הפנים-ארגוני בפרט, כמו גם באופן בו אותו ידע יכול לעזור לארגון החינוך הבלתי-פורמלי לקדם ולהעצים את עצמו.
לקריאה, לחצו כאן: המדריך לאיסוף מידע בחינוך הבלתי-פורמלי
איך פעלו ארגוני הנוער בישראל בגל הראשון של הקורונה וכיצד התבטאה תרומתם בראיית המדריכים ומנהלי הארגונים, ומה ניתן ללמוד מכך לעתיד? ממצאים ותובנות מתוך מחקר שמכון הנרייטה סאלד, המכון הארצי למחקר במדעי ההתנהגות ערך בשיתוף עם מועצת ארגוני הילדים והנוער. חוקרות: ד”ר עמלי שחף, ד”ר אדר אניסמן ויהודית סימן טוב לקריאת תקציר המחקר לקריאת המחקר המלא והממצאים – פעילות ארגוני הילדים… קרא עוד >>