פרק 1

“אני מאמינה שהערך נכנס ונקלט טוב יותר בחינוך הבלתי פורמלי, וזה משרת את מה שאני רוצה לראות בחברה שבה אני חי”

– טל מדר, סמנכ”לית מועצה

פרק 2

“לכל נער ונערה, ילד ילדה בישראל תהיה הזדמנות אמיתית, להשתתף בפעילות חינוך ערכית ומקצועית.”
“תחנה חשובה בחיים, כדי להתפתח ולהתעצב בחברה הישראלית” 

– שלומי קסטרו, מנכ”ל

פרק 3

“החניכים מקבלים השראה מהמדריכים שלהם, והם רוצים להיות כמוהם, משפיעים”

– מיה פוקס, רכזת פעילות ופרויקטים

פרק 4

“גם אני לפני שש שנים עשיתי את הבחירה הכי משמעותית בחיים שלי והיום יש לי רצון להעביר את המתנה שאני זכיתי בה!”

– מאיה פלטר, רכזת גיו”ש

פרק 5

״במפעל הכי הישראלי, ההתמודדות עם האתגרים מייצרת חוויות שהמכיניסט לא מקבל בשום מקום אחר לצד תכנית חינוכית וצוותים חינוכיים איכותיים מאוד מקצועיים מוכיחים שהחינוך הבלתי פורמלי הוא תחום רציני ומקצועי״

-טל גלעין, רכז פעילויות ופרויקטים

פרק 6

״אפשר לייצר עוד מימדים של השפעה ארוכת טווח ולמנף את ההשקעה של הכספים המושקעים״

– טל מדר, סמנכ”לית מועצה

פרק 7

״בסוף הם אזרחים פעילים, שיעשו בשביל המדינה ובשביל החברה והאימפקט גדול הרבה יותר  מאשר פעילות אחר הצהריים״

-ליאת כהן בינט, מנהלת סושיאל ודיגיטל

פרק 8

״המטרה שלי כשעברתי לתפקיד במשרד החינוך, הייתה להגדיל את העבודה הסינרגטית המשותפת. קרו הרבה דברים טובים בתקופה הזאת, בזכות הסביבה שהייתה לצידי,תקופה שקידמנו בה את החינוך הבלתי פורמלי והחינוך החברתי.״

-דני רוזנר, מנכל אחריי לשעבר,סמנכל במשרד החינוך,ראש מנהל החברה ונוער במשרד החינוך.

פרק 9

״לחפש את הכישורים האישיים של כל אדם, על מנת לאפשר לו למצות את עצמו בכישור הזה״

ד״ר יגאל גליקסמן

ניתן ליצור קשר עם ד”ר גליקסמן בטל’ 0723954205

פרק 10

״שעות הפנאי שלאחר בית הספר התארכו, ילדים הולכים לישון מאוחר יותר, ההורים עובדים יותר, ויוקר המחיה משפיע, כלומר יש יותר זמן פנוי לא מתוחזק ונדרשים משאבים רבים יותר כדי להשתעמם פחות.״

 -שלומי קסטרו